A l'exposició que s' naugura a l'Espai Cúbic presentem una selecció de projectes realitzats en el camp de !'estampa al llarg deis 22 anys de funcionament deis Tallers d'obra grafica de Joan Miró.
Es tracta de 16 obres seleccionades deis artistas Joan Cruspinera, Nuria Solsona, Pep Llambias, Peter Philips, Monse Carreña, Fernando Bellver, Miralda, James Lambourne, Dionisia Gonzélez i Christiane Lohr.
Els tallers d'obra grafica de Joan Miró són elllegat de !'artista als joves creadors. Des de l'any 1994 estan oberts ininterrompudament tot lany a la Fundació Pilar i Joan Miró is'hi ofereix en cursos d'iniciació,tallers experimentals de gravat litografía, serigrafia, cerémica, impressió digital,fotografía ifins itot edicions iprojectes especials.
Estan situats a la possessió de Son Boter,on Miró treballa intensament durant els anys setanta amb l'objectiu de "democratitzar l'art" iarribar al maxim de públic.L'artista llega els seus tallers a la ciutat de Palma l'any 1981,ambla intenció ieldesig de mantenir viu lesperit de creativitat itransgressió més enlla de la seva mort.
L'interes de Joan Miró iel de la Fundació Pilar iJoan Miró a Mallorca és impulsar la creació contemporania iaconseguir l'equilibri entre la memoria ila innovació en el món de l'obra grafica.
en Facebook esta exposición | comparte en Twitter esta exposición | Como llegar |
|
TODAS LAS EXPOSICIONES DE ESTE ESPACIO
|